úterý 24. března 2015

Pudink z chia semínek / Chia puding

Dneska jsem si pro Vás připravila ten nejjednodušší recept co na blogu mám :-) Jedná se o "pudink" z chia semínek. Tak jdeme na to :-)






 Na základ 1 větší porce budeme potřebovat:

3 lžíce chia semínek
200 ml rostlinného nápoje (v mé verzi vanilkové sojové Alpro a kokosové Alpro)

Smícháme semínka s rostlinným nápojem a dobře promícháme, necháme přes noc odležet v lednici a ráno máme hotovo.

Verzi s vanilkovým sojovým Alprem jsem nijak dále nedochucovala a do skleniček před podáváním jsem přidala plátky banánu. Obecně mám sladké ráda, ale nesladím příliš, ale vy si můžete dosladit lžičkou nějakého sladkého sirupu, třeba rýžového nebo medem.

Verzi s kokosovým mlékem jsem rozdělila na dvě poloviny. Do jedné poloviny jsem přidala lžičku kakaa a lžičku rýžového sirupu a rozmixovala tyčovým mixérem a vrstvila do skleniček střídavě.

A jakou verzi ochutnáte vy?

Dobrou chuť!

V.


Žádné komentáře:

Okomentovat