úterý 26. srpna 2014

TAG: Liebster Award



Ahoj, tak už i já jsem byla nominovaná na Libester Award tag. Za nominaci ještě jednou děkuji :-)

Tag má čtyři úkoly, tak zvesela do toho!


1. Poděkuj bloggerce / bloggerovi co tě nominoval.

2. Napiš 11 faktů o sobě.

3. Odpověz na 11 otázek, co jsi dostal / dostala.

4. Nominuj 11 bloggerů / bloggerek s méně než 200 GFC čtenáři, aby odpověděli na tvých 11 otázek.


11 faktů o mě:

1. Narodila jsem se, vyrůstala jsem a žiju v Praze.

2. Nemám sourozence, jsem tedy (ne)rozmazlovaný jedináček.

3. Mám ráda zvířecí společnost, vždy jsem měla nějaké zvířátko (začínala jsem s rybičkami, andulkami, morčaty a teď mám druhého psa, ten první zůstal u rodičů)

4. Jsem závislá na cestování!

5. Mým největším snem je procestovat celou Evropu a navštívit alespoň jednu zemi na každém kontinentu.

6. Jsem závislá na nakupování! (Kabelky, boty, náušnice)

7. Na spočítání počtu párů bot, kabelek a náušnice by mi nestačili ani prsty na rukou ani prsty na nohou :D

8. Přestože teoreticky ovládám českou gramatiku skvěle, tak s praxí už je to horší.

9. Nesnáším hady a pavouky, přítomnost hmyzu jsem schopna tolerovat pouze v lese.

10. Miluji houbaření!

11. Miluju svojí rodinu, přátelé a svého přítele, kterého bych nevyměnila za nic na světě.


Otázky pro mě:

1. Aký štýly oblečenia preferuješ? (Hipster, Sexy, Elegancia, Swag)

2. Čo si myslíš o handicapovaných ľuďoch?

3. Dokázal/a by si niekoho zabiť?

4. Ktoré mesto by si chcel/a navštíviť?

5. Čo najradšej nakupuješ?

6. Rozmýšľal/a si už na budúcnosťou? Čím by si chcela byť?

7. Prečo si si zakladal/a blog?

8. Blogoval/a si už predtým?

9. Čo by si v živote nespravi/la?

10. Na čo by si minul/a milión?

11. Letel/a si už lietadlom? Kam?


Moje odpovědi:

1. Nevím, jestli se vysloveně řídím nějaký stylem, nic extravagantního, příliš odvážného, asi bych to nazvala nedbalou elegancí? J

2. Handicapované lidi, beru stejně jako ty, bez handicapu. Nelíbí se mi, když si z nich někdo dělá legraci.

3. Jednou jsem si myslela, že i jo, ale to už je dávno J (Jenom žertuju).

4. Těch je, mezi největší sny patří – Rio de Janeiro, Kuba, Mexiko, Bali.

5. Kabelky, boty a náušnice J

6. O budoucnosti nepřemýšlím detailně, líbí se mi směr mého pracovního zaměření, který jsem podpořila studiem personalistiky, vím jen, že práce s lidmi bude tím správným směrem J 

7. Blog jsem si založila, protože po mě spousta lidí chtělo recept na to, co ode mě ochutnali, tak teď je zveřejňuji zde, s cestovatelskými posty jako zpestření a zpřístupnění těchto příběhů a fotek rodině a dalším cestovatelům.

8. Když jsem byla na přelomu 9. třídy a prváku, tak jsem měla blog na lidé.cz :D

9. Nedokázala bych ublížit lidem, na kterých mi záleží.

10. Vzala bych to prakticky, půlku bych uložila a druhou půlku bych použila na cestování.

11. Ano letěla, 2x do Bulharska.


Nominace:











Otázky pro Vás:

1. Jak dlouho už máš blog?

2. Jaký je tvůj další záměr s blogem? (Tvoje cíle, přání)

3. Jaký máš názor na můj blog, co bych měla zlepšit?

4. A co se ti naopak líbí?

5. Vaříš ráda?

6. Jaký je tvůj nejoblíbenější recept?

7. Sladké nebo slané?

8. Ovoce nebo zelenina?

9. Kdybys měl/a možnost se podívat kamkoliv na světě, tak kam by to bylo?

10. Jaký je tvůj nejsilnější cestovatelský zážitek? (Kde se ti líbilo)

11. Co ti udělá největší radost?

Žádné komentáře:

Okomentovat