středa 17. září 2014

Čoko-koko muffiny aneb muffinmánie pokračuje / Choco-coco cupcakes, or the cupcake´s mania continues :-)

Zdravím z kuchyně :-) tedy né, že bych se v ní nacházela bezprostředně teď, či dnes. Odpoledne, jsem si vychutnávala babí léto venku s přítelem a tou naší chlupatou potvůrkou (máme jorkšírku) :-) Když počasí ještě nepřálo, pustila jsem se však do další tvorby našich oblíbených muffinů. 





 O víkendu jsem při nákupech objevila super vychytávku na děrování muffinů, je od Tescomy a najdete ji zde. Od té doby, se mi už hlavou honil jeden nápad za druhým, jakou udělat náplň do muffinů. Vykrajovat jsem je zkoušela už dříve, ale většinou to připomínalo spíše nezdařenou pitvu, a tak jsem z náplně udělala nakonec tak akorát polevu. Tentokrát  jsem ale byla už vybavena správným náčiním a s ním mi to šlo jako po másle :-)



Budeme potřebovat:
2 hrnky polohrubé mouky (já použila 3/4 hrnku sojové, 3/4 hrnku kukuřičné a 1/2 hrnku obyčejné pšeničné polohrubé mouky)
1/2 hrnku oleje
3/4 hrnku cukru (já použila třtinový)
3/4 hrnku mléka (já použila sojové)
1 prášek do pečiva
1 vejce
2 lžíce kakaa

Na náplň:
6 lžíc kokosu
70 g másla
2 lžíce cukru
1 lžičku kokosového oleje (můžete dát o trochu více másla)

Postup:
Nejdřív smícháme sypké suroviny, potom přidáme tekuté. Bílek z vejce jsem nešlehala. Plníme do košíčků, které pečeme ve formě na muffiny ve vyhřáté troubě na 180 ºC 30-35 minut podle velikosti košíčků a množství těsta (plnila jsem jen do poloviny, krásně nebylo a z té sojové mouky jsou výborné, úplně se sypou na jazyku :-))

Ingredience  na náplň jsem společně umixovala v robotu a než se upeklo těsto nechala jsem chladit v lednici.

Po vychladnutí muffinů v košíčkách jsem děrovačem vytvořila prostor na náplň. Košíčky jsem plnila pomocí druhého konce lžičky, neboť se mi nechtěla špinit zdobička. Hotové a naplněné muffiny skladujeme vzhledem ke složení náplně v lednici. A výsledek? Posuďte sami :-)

Dobrou chuť přeje V.

P.S. Už jste podle mě zkoušeli nějaké muffiny péct? Nebo podle jiného receptu? A jak se Vám povedli? :-)












Žádné komentáře:

Okomentovat