pondělí 24. března 2014

Jak jsem se vlastně dostala k blogování?

Ve světě blogování jsem se ocitla úplnou náhodou. Ještě do nedávna to byl pro mě neobjevený svět, až do chvíle, kdy si spolužačka a doufám, že mohu říct i kamarádka Lucka založila blog a já se stala víceméně pravidelným čtenářem jejích nejen módních postů. 

Nejsem žádný módní znalec, nosím zkrátka to, co se mi líbí, mám své oblíbené barvy a styl, miluji náušnice a kabelky, ale abych věděla, co se bude nosit na jaře, v létě, na podzim a zimě to šlo vždy mimo mě, proto je velmi zajímavé přečíst si pár článků a někdy se i inspirovat. 

Takže za mě mohu rozhodně doporučit blog

Life enthusiasm



Touha po informacích je stále větší, nebo je to jen prostá lidská zvědavost? Postupně jsem se proklikávala i na další blogy a začala jsem si hledat i svou cestičku do tohohle virtuálního světa bloggerů.

Hlavním důvodem však bylo, že za poslední rok, jezdím na zahraničí výlety stále častěji, někdy nezbývá při tom klasickém shonu, práce, škola, záliby, se vidět se všemi členy rodiny, či kamarády a v klidu poklábosit, shlédnout fotky, a tak většinou pošlu mail s výběrem těch nej fotek na kterých se snažím zachytit to kouzlo momentu, jednak abych se pokaždé, když fotku shlédnu, mohla myšlenkami vrátit a zavzpomínat, jak tady či tam bylo krásně, ale také efektivně zodpovědět otázku: „Tak jak jste se měli?“; „Jak tam bylo?“ „Co všechno jste viděli?“ 

Zároveň mi to přijde málo, jsou to jen prázdné fotky beze slov. Psát ke každé popisky, či mail, o jednotlivých věcech už není tak rychlé, a tak jsem se rozhodla, že vše shrnu tady na této stránce, která může sloužit i někomu dalšímu, při poznávání mnou navštívených míst. 

Blogů o cestování je spousta a můj bude zaměřen na nízkorozpočtové cestování, aneb, jak se podívat kamkoliv s co nejmenšími náklady, se zachováním alespoň nějakého komfortu, či soukromí při výběru dopravy či ubytování.

A v neposlední řadě prostě ráda vařím a poslední dobou se mě spousta lidí ptá na recepty, tak teď budou tady vážení :-)

Snad jednou i můj blog bude někomu inspirací.

Ahoj V.

Žádné komentáře:

Okomentovat