čtvrtek 30. dubna 2015

Salát s grilovaným kozím sýrem / Salad with grilled goat cheese

Pro tento měsíc přináším poslední recept ve kterém jsem testovala na základě výzvy pro Blogerky.cz řecké balzamikové krémy značky Kalamáta Papadimitriou. O tom, jak jsem s výrobky naložila jste se mohli dočíst v příspěvcích Tvarohový koláč vs. Cheesecake a Tak chutná Řecko: Zeleninová musaka. Recepty s balsamikovými krémy se rozhodně na blogu ještě objeví, neboť další plánovaný recept na žebírka nakládaná v tmavém balzamikovém krému jsem zkrátka ještě nestihla ukuchtit a balsamikové krémy ještě užiji během blížící se letní sezóny. Tímto bych chtěla společnosti Kalamáta Papadimitriou a serveru Blogerky.cz poděkovat za projevenou důvěru, testování jsem si náramně užila a už se těším na setkání blogerek s touto značkou ve studiu Chefparade, kam jsem byla pozvána. Ale teď už zpátky k receptu.


Budeme potřebovat:
Mix listových salátů (já použila polníček a rukolu)
1 jablko
10 kuliček hroznového vína
1 kozí sýr "hermelínového typu"
slunečnicová semínka
Balzamikový krém s příchutí citrusů
Olivový olej
sůl

Postup:
Neprve si připravíme sýr. Sýr ze všech stran pomažeme olivovým olejem, zabalíme do alobalu a dáme péct do trouby na 180 stupňů přibližně na 10 - 15 minut. V míse smícháme oprané listy salátů s kostičkami jablka a na poloviny rozkrájeným modrým či bílým hroznovým vínem. Přisypeme slunečnicová semínka, zakapeme olivovým olejem, bohatě pokapeme balzamikovým krémem a zlehka osolíme. Vše promícháme a na talíř připravíme salátové lůžko kam usadíme hotový hermelín, který nakrojíme.

Dobrou chuť!
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat