neděle 18. května 2014

Borůvkové muffiny / Blueberrie's cupcakes

Jé ty děláš muffiny :-) to zní za mými zády, když přítel přijde do kuchyně a vidí, jak plním papírové košíčky těstovitou hmotou. Většinou jich vezmu pár na ochutnávku do práce či do školy, jsem ráda, když se po nich rychle zapráší a vůbec mi nevadí, když mi zůstanou dva tři na snídaně, či svačiny. No kterou kuchařku by nepotěšilo to, že její dílo prostě chutná :-) Dříve jsem používala jeden univerzální recept na těsto, který jsem časem vyměnila za více specifických, neboť opravdu záleží na tom, co do muffinů dáváte navíc a s výsledkem jsem mnohem spokojenější takto :-).







Budeme potřebovat:
2 hrnky polohrubé mouky - já použila obyčejnou polohrubou (1 hrnek) a hladkou kukuřičnou (1 hrnek)
1/2 hrnku oleje
3/4 hrnku cukru
3/4 hrnku mléka
3/4 prášku do pečiva
1 vanilkový cukr
150 g borůvek
1 vejce


Postup:
Nejdřív smícháme sypké suroviny, potom přidáme tekuté. Bílek z vejce jsem nešlehala. Borůvky jsem přidávala až do jednotlivých košíčků na muffiny, abych je při míchání nepomačkala a neobarvily mi těsto. Plníme do košíčků, které pečeme ve formě na muffiny ve vyhřáté troubě na 180 ºC 20-25 minut podle velikosti košíčků.




Dobrou chuť. 
A zase příště V.

Žádné komentáře:

Okomentovat